Dag 7: Carlisle en feest! - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu Dag 7: Carlisle en feest! - Reisverslag uit Carlisle, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu

Dag 7: Carlisle en feest!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

27 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Carlisle

Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen, nouja, niet echt uitgeslapen, maar ik ben lekker lang blijven liggen. We gingen die dag naar Carlisle, en dat is niet superverweg dus we hoefden niet heel vroeg weg. Toen ik vorige keer in Appleby was zijn we ook naar Carlisle gegaan dus ik wist zelfs nog waar een paar winkels zaten, jaja! Mijn geheime talent. Dus ik ben heel hyper naar de Superdrug gegaan (rustig maar, geen drugszaak, gewoon een drogist), want die hebben we niet in Nederland en daar verkopen ze allemaal gave make-upmerken. Ik liep er net zo hyper rond als vorige keer samen met Peggy, maar nu dan met Kim, die toch wel wat minder hyper was dan ik. Ik heb dus ook aardig wat make-up ingeslagen (: Ook hebben we nog door wat andere winkels gestruind maar ik heb voor de rest niks gekocht behalve een aantal ringen bij de New Look, en een cupcake bij dezelfde zaak waar Lisanne en ik vorige keer ook cupcakes hadden gekocht die we bij Colin in zijn gezicht hadden geduwd, haha. Daarna zijn we nog een keer teruggegaan naar de Superdrug want Kim en haar moeder wilden ook magnetische nagellak kopen, en toen kochten ze er ook nog 1 voor mij! Ze geven echt te veel geld aan me uit, maar ze blijven maar aandringen dus dan is het ook zo lullig om koppig te blijven. Ook als ze bijvoorbeeld geen lunch meegeven, geven ze geld mee terwijl ik zelf ponden heb enzo. Maarja.

Toen zijn we weer naar 'huis' gereden, ik word trouwens echt slaperig van zulke stukken rijden over slingerweggetjes, en hebben ik Allie en Kim nog even in de serre gezeten voordat we naar de verjaardag van haar tante gingen. Ik zag er eigenlijk best wel tegenop, met allemaal Engelse mensen te zitten die ik niet ken op een plek waar ik nog nooit geweest ben, maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee! Het was in een vrij grote 'hal', eigenlijk gewoon een kamer en er waren een stuk of honder mensen denk ik zo. Heb een beetje gepraat met Kims tantes en ooms en ook met een van haar nichten, en de tante die jarig was, was heel aardig! Ik heb de hele tijd met Kim gezeten, die ook niet houdt van dansen wat ze daar uiteindelijk wel gingen doen. We hebben daar ook lekker hamburgers en eclaires gegeten. We gingen ook vrij laat weer terug, rond half 1, toen hebben we nog even in de woonkamer gezeten met z'n allen, ik, Kim en haar moeder onze nagels lakkend, en daarna ben ik gelijk naar bed gegaan, ik had niet echt tijd meer om mijn blog bij te houden dus haha!

Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 20 April 2013
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 13982

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

INTERRAIL 2014

21 April 2013 - 05 Mei 2013

Op naar Engeland!

Landen bezocht: