Dag 13: de laatste schooldag - Reisverslag uit Appleby-in-Westmorland, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu Dag 13: de laatste schooldag - Reisverslag uit Appleby-in-Westmorland, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu

Dag 13: de laatste schooldag

Blijf op de hoogte en volg Miranda

03 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Appleby-in-Westmorland

Ik had geen zin om mijn bed uit te komen, omdat het de laatste schooldag was. Ik kon Peggy niet vinden in de Common Room dus ik ben meegegaan met Kim en Harriet en Chris naar chemistry. Ze gingen een mock examen maken en kreeg er ook 1 maar heb in principe niks uitgevoerd omdat ik er niet op wou schrijven maar ik heb natuurlijk wel meegedacht. Sommige mensen gingen na het eerste uur al naar huis dus die hebben we gedag gezegd, het is zo raar om te bedenken dat je sommigen gewoon nooit mer zal zien! Het tweede uur zijn we even naar Meneer Lund gegaan om alles te bespreken en gedag te zeggen en het derde uur hebben we in de Common Room gezeten (: In de lunch break heb ik lekker chips met vinegar gegeten en zijn we naar de Coop gegaan om doei te zeggen tegen Joel, die op vrijdag altijd maar 1 les heeft, dus we hebben hem gemist op school. Mevrouw Morgan, de Frans lerares, zocht ons, dus we hebben haar ook opgezocht. Ze zei dat er twee leerlingen waren die hun GCSE in Nederlands gingen doen, net zoals dat andere leerlingen hun GCSE, hun examen, bijvoorbeeld voor het vak Frans doen. 1 van die twee leerlingen, Okke, heeft een Nederlandse moeder en Belgische vader dus hij kan Nederlands praten en de andere, James, heeft 4 jaar in Nederland gewoond en kan dus ook aardig wat woordjes Nederlands. Wij moesten met ze oefenen, vragen stellen, tips geven et cetera. Het was best wel leuk, maar Okke was wel echt stukken beter dan James. Bovendien vond ik Okke er ook echt heel Nederlands uit zien op de een of andere manier. Het vijfde uur moesten we lesgeven aan year 8, van meneer Lund, dus we hebben zoals gewoonlijk het hele uur weer volgekletst over Nederland. Dit was wel de minst leuke les, de klas was vrij rumoerig op een slechte manier en ze waren ook het minst geinteresseerd van allemaal. Kim en Imogen kwamen kijken dus dat was wel weer leuk. Na dit uur hebben we afscheid genomen van iedereen! Sommigen zien we nog in de zomer omdat ze terug komen naar Nederland voor 'field trips', maar de meesten toch niet. Heel raar. 's Avonds gingen we naar een hotel voor een quiz, we hebben heel veel koekjes en een fles wijn gewonnen, omdat wij het team waren met de leukste naam (: Wij waren de Fire Breathing Rubber Duckies, haha. Nadat we terugkwamen nog even televisie gekeken en toen ben ik naar bed gegaan want ik was echt heel moe.

Toedels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 20 April 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 13977

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

INTERRAIL 2014

21 April 2013 - 05 Mei 2013

Op naar Engeland!

Landen bezocht: