Dag 9: eerste keer lesgeven - Reisverslag uit Appleby-in-Westmorland, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu Dag 9: eerste keer lesgeven - Reisverslag uit Appleby-in-Westmorland, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu

Dag 9: eerste keer lesgeven

Blijf op de hoogte en volg Miranda

29 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Appleby-in-Westmorland

Weer 'vroeg' op vandaag, weer naar school! Een beetje zuur als je bedenkt dat iedereen in Nederland vakantie heeft, maar het is hier heel leuk dus dat maakt een hoop goed (: eerst zijn Peggy en ik naar form gegaan, om ons te laten registreren, daarna hebben we twee lessen Art gevolgd, waar we letterlijk niks anders hebben gedaan dan Imogen en Daisy Nederlands leren en een paar textiel stukjes wikkelen. Het derde uur zijn we nog een keer naar de IT room gegaan om te kijken of we alles gereed hadden voor onze les, en in de lunchbreak heb ik weer chips met vinegar op, nommom. Maar ik ga morgen verder want de wifi gaat zo uit denk ik haha. Trusten!

Het vijfde uur was het uur van de waarheid! Lesgeven. Pampampam. Ik was echt heel nerveus van tevoren, maar achteraf gezien was dat helemaal niet nodig. De kindjes waren nog vrij schattig en klein, ongeveer 11 jaar, en ze luisterden allemaal vrij aandachtig. Bovendien was er een leraar om alles in het gareel te houden, maar in principe was dat niet nodig want ze waren heel braaf, en als ze wat zeiden ging het over onze presentatie dus ik was meer dan tevreden (: Aan het einde hadden ze ook nog wat vragen, de meeste gingen over het Nederlandse eten, haha. Daar zou ik ook het meest geinteresseerd in zijn, gehe. Ook was ik eerst bang dat ik niet uit mijn woorden zou komen zodat Peggy alles zou moeten overnemen maar alles ging heel vloeiend en alles was mooi verdeeld (:
's Middags zijn Kim, haar moeder en ik nog even wezen kijken bij Alistair die bezig was een een elektrische auto, die AGS elk jaar maakt en mee gaat racen etc. Het was heel grappig want Kims moeder is altijd heel bezorgd over Alistair dus ze zat allemaal bezorgde kreetjes te slaken, haha, heel schattig.

's Avonds weer patat gegeten, voel me echt een papzak hier! Wel kip erbij dit keer dan, maargoed, het blijft een beetje vettig. 's Avonds hebben we een hele tijd gexboxt en gewoon gezellig bij elkaar gezeten. Leuk leuk.

See you later, alligator (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 20 April 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13990

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

INTERRAIL 2014

21 April 2013 - 05 Mei 2013

Op naar Engeland!

Landen bezocht: