Dag 14: Manchasterrrrr - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu Dag 14: Manchasterrrrr - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu

Dag 14: Manchasterrrrr

Blijf op de hoogte en volg Miranda

04 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Gisteren was alweer de laatste dag! Het gaat zo verschrikkelijk snel allemaal. Kim had zaterdag een concert van McFly in Manchester dus we hebben dat gelijk gecombineerd met een leuke shopping spree! (Ik heb niks gekocht, wonder boven wonder.) We gingen vrij laat weg, rond 1 uur, nadat we Katie Chesworth hadden opgehaald, die ook naar het McFly concert ging. Alistair ging dus niet mee omdat hij niet meer in de auto paste en hij had ook geen zin. Het is zo'n 2 uur rijden naar Manchester, dat valt opzich wel mee. We hebben heel veel autospelletjes gedaan (: Eerst zijn we naar het Trafford Centre gegaan, een supergrote shopping mall in de outskirts van Manchester. Je hebt er echt alles! Ook een sushi restaurant met zo'n rolband, dat rook me toch een potje lekker, mjum mjum. Na daar een aantal uur te hebben rondgestruind zijn we naar het centrum van Manchester gegaan, Picadilly gardens. Daar hebben Kim en Katie wat gegeten bij de Burger King en toen hebben we ze afgezet bij de concerthal, en er stond al een rij zo ver je kon zien! Gelukkig hadden Kim en Katie vaste stoelen anders hadden ze echt niks van het concert kunnen zien. Kim's ouders en ik zijn daarna naar China Town gegaan, naar een all you can eat restaurant. Het was lekker maar er zaten erg veel luidruchtige Engelsen dus als we praatten dan verstonden we elkaar nauwelijks. Dus zijn we daarna een wandeling gaan maken door Manchester, en er waren best wel veel dronken mensen, zo vroeg op de avond al (het was pas 9 uur ofzo)! Manchester is echt een grote stad, ik denk dat er ongeveer een miljoen mensen wonen, en er zijn ook best wel wat moderne gebouwen, en nachtclubs, vandaar die dronken mensen dus, haha. Het laatste halfuur hebben we in de auto gewacht omdat dat lekker warm was (: Kim en Katie waren heel hyper na het concert maar ik was heel moe dus heb ook even geslapen in de auto (:

Tot in Nederland!