Dag 6: de laatste schooldag van de eerste week - Reisverslag uit Appleby-in-Westmorland, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu Dag 6: de laatste schooldag van de eerste week - Reisverslag uit Appleby-in-Westmorland, Verenigd Koninkrijk van Miranda Duijn - WaarBenJij.nu

Dag 6: de laatste schooldag van de eerste week

Blijf op de hoogte en volg Miranda

26 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Appleby-in-Westmorland

Zoals gewoonlijk weer cornflakes als ontbijt en gebracht naar school, de eerste les zijn Peggy en ik naar Frans geweest met James Robinson, en Sarah, die er vandaag wel was. Het lokaal was lekker warm maar daar werd snel verandering in gebracht want James zette een raam open, hij vond het te heet, haha. Gekke Engelsen. Als ze naar buiten gaan doen ze ook geen jas aan of iets, echt apart. De tweede les hebben we in de Common Room gezeten en ge-Halli-Galli'd met Joe en Imogen, daarna zijn we nog even naar de IT room gegaan om aan onze lessen te werken. Het derde uur hebben we eigenlijk de hele tijd met Tom zitten praten, want niemand had lessen maar op de een of andere manier konden we voor de rest niemand vinden behalve Emily Smith en Lizzie die zich probeerden te verstoppen voor een lerares omdat ze niet naar het studie-uur wilden. Ik heb lekker patatjes gehaald voor de lunch, met azijn eroverheen, echt super lekker. Daarna kwamen we Joe tegen bij de Coop, die maar 1 les had op vrijdag en daarna gelijk doorgaat naar zijn werk blijkbaar. Ook Tom heeft maar 1 les op vrijdag maar moet de hele dag wachten op de schoolbus die maar 2 keer op een dag rijdt. Het vijfde uur hebben we eigenlijk weer niks gedaan, er waren weer geen lessen, dus we hebben weer gepraat en ge-Halli-Galli'd.

Eenmaal thuis hebben we vooral spelletjes gespeeld, als avondeten hadden we Chinees, ze zettten hier niet de Chinese namen van de gerechten op het menu maar gewoon wat erin zit. Eigenlijk zouden we gaan bowlen maar het was te druk dus dat gaan we een andere keer doen. Morgen lekker weekend, en dan zit de eerste week er alweer op! De tijd gaat echt snel, maar toch ook weer langzaam.

Tot morgen!